środa, 24 kwietnia 2013

Kilka słów

Wiem..wiem-moje ''dziecko''juz nie płacze ono..wyje w niebogłosy a ja (wyrodna jednak ze mnie matka) mam to w nosie ale nie potrafię ..pisać!
To nie jest ''blokada'' to jakieś potworne zmęczenie, które towarzyszy mi od dłuższego czasu a dotyczy  całej mnie.Mam zmęczone ciało i zmęczony umysł.
Zaczęłam pisać co prawda nastepną część ale skończyłam na kilku zdaniach I ani rusz dalej.
Słowa nie płyną-utykają na mieliźnie.
Każdego dnia powtarzam sobie:''jutro będę pisać'' ale zawsze kończy się tak samo.Nie mam sił ...nie mam tego ''czegoś'' co pozwoliło by mi na moje pisarskie próby.
Jestem anemiczką i tak własnie się czuję-śpiąca i wiecznie zmęczona.Żelazo przestało działac czy ki diabli, że ledwo chodzę...?!
Wróciły nudności i kiepskawe samopoczucie..a było przecież lepiej..
W głowie kołacze się tylko jedna wielka niepewność-co dalej?!
Co z moim blogiem ...co z Agapi???

Nie myślcie, że o Was nie myślę...wręcz przeciwnie!
Jest mi tak wstyd, że czekacie na darmo...jest mi głupio i beznadziejnie.
Nie chciałam Was rozczarować ale...:(
Przerwa w pisaniu trwa zdecydowanie za długo a ja czuję tylko...bezsilność.
Tak sobie myślę...że ze mnie pisarka jak z koziej doopy trąba ale jedno mam tak jak niektórzy pisarze-nie zawsze mogę to robić.
Muszę poczekać na ''natchnienie''...
Nie wiem jak długo to potrwa..może już jutro siadę i słowa same popłyną..a może za tydzień..albo dwa-nie wiem i przepraszam Was z całego serca!


Całusków tonę dla Wszystkich!

24 komentarze:

  1. Kasiu trzymaj się. Poczekam cierpliwie i wracaj !
    Olisia

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ucieszyło nawet te kilka słów ). Jesteś zmęczona, bo już najwyższy czas i pora na kolejne wakacje! Pozdrawiam.
    Cicha czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pomysł;)
    wyluzuj......
    odpuść......
    nie rób nic na siłę......nie da się;)


    Słoneczne buziaczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, nie powinnaś robić sobie wyrzutów. Nie możesz, to trudno, my poczekamy... czasami tak jest, ja też ostatnio nie mogę się do niczego zmobilizować. Czasem tak jest i już.
    Pozdrav :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaaaasiu-nie masz litości.....

    OdpowiedzUsuń
  6. bo....jak to ktoś kiedyś mi napisał na forum, nastąpił''przerost treści nad formą''.
    Ania..zaczęło mi wychodzić z tego pisania wielkie''ble ble''.
    Musiałam ''odpocząć'':)

    OdpowiedzUsuń
  7. musiałam odpocząć(czas przeszły) brzmi dobrze i cieszy....

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się nie doczekamy dokończenia relacji... To może chociaż tak w telegraficznym skrócie od punktów, jak się zakończył Wasz urlop?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety tak już mam, że zamiast na skróty to kółka kilometrowe zataczam:)
      Nie tylko jeżeli chodzi o pisanie...W życiu też jakoś tak mi się chodzi okrężnymi , długimi drogami..:)

      Usuń
  9. Kasia daj jakiś znak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam...
    i czekam...
    i czekam...
    zaglądam raz dziennie
    raz na tydzień
    raz na... miesiąc??? Nieeee...
    Kasiu no...

    OdpowiedzUsuń
  11. Za dwa miesiące urlop w Chorwacji piekne 25 dni mam nadzieje a my sie końca relacji z zeszłego toku nie doczekamy :( plis Kasia pisz......

    OdpowiedzUsuń
  12. TO BYŁ KONIEC RELACJI ???!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie tam do...końca...:)))Toż to tasiemiec:)

      Usuń
  13. Kasiu PISZ, PISZ, PISZ !!!
    Masz wielu cichych wielbicieli .....
    My tu wszyscy czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ..gdybyście sobie poszli...''zabucałabym się na śmierć''..:)
      Teraz pisze tylko dla Was...bo dla siebie?!..cóż..na razie nie potrafię się pisaniem cieszyć kiedy mam tyle ''strapień''.

      Dziekuję, że czekacie!
      chyba..'' nie jestem godna''aby miec koło siebie tyle cierpliwych duszyczek..:(..ale ..MAM!
      Cieszę się niezmiernie, że tak jest!

      Usuń
  14. Szkoda ze taka długa przerwa sprawdzam codziennie mam w telefonie ustawione i nic :( pusta kartka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem tak mam -takie..''przegrzanie klawiatury''(czyt. cześciej niż bym sobie życzyła!)..ale ''ruszyłam wreszcie dupsko'':)

      Usuń
  15. Kaśka ! Jak się powiedziało aaaaa to teraz trzeba powiedzieć beeee itd oczywiście :)
    Nie daj się dłużej prosić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. beeee!:)

      (dojdziemy do ...końca ''alfabetu''!:) )

      Usuń